[Kepviselok] G. Tamás pályázatához

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 13:00:04 CEST

kemiaszk at ttkhok.elte.hu írta:
> Üdv!

> Értem az indíttatást, és talán bizalmatlan vagyok, de nem sok hallgatóról
> feltételezem, különösen azokról nem, akik így se töltik ki az OMHV-t, hogy
> miután kitöltöttek egy adatbázist, nekiállnak majdnem ugyanazt kitölteni
> az etr-ben is. Szerintem annak fényében, hogy mennyire tudtjuk mozgatni a
> hallgatóságot, egyenlőre még elég bátor gondolat, hogy hálából majd jól
> kitöltik azt is.

Az adatbázist nem feltétlenül kell kitölteniük, azt kitöltik mások,
viszont cserébe az infóért szerintem lesz néhány aki kitölti az OMHV-t,
és hát tudjuk minden ember számít. Ahogy jönnek a generáció váltások, rá
lehetne venni a hallgatókat eme csodálatos szokásra.
> Emellett nem igazán tudom, hogy a kar, az egyetem mennyiben értékelné
> pozitívnak egy olyan adatbázis létrehozását, amely az oktatókat minősíti
> és nem az ő kezükben van.

A bevonós csapat kikérte az oktatók véleményét. Támogatták.
> Gondolom egy ilye adatbázis esetén is kéne lennie vmiféle érvényességi
> határnak, hiszen csak így biztosítható, hogy az egyes személyes utálatból
> fakadó értékelések elvesszenek az átlagban. Akkor viszont itt is el kéne
> érni egy érvényességi szintet, nem?

Lenne adminja, és moderátora az oldalnak!