[Kepviselok] Mentorválasztás

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 18:32:15 CEST

Tisztelt Képviselők!

Örömmel tudathatom, lezárult a mentorválogatás.
Jelenleg 91 mentorunk van.
Biológia:16
Fizika: 14
Földrajz-földtudomány: 22
Kémia:13
Környezettan:10(+társmentorok)
Matematika: 16

A mentorválogatás több lépcsős volt.
Az első lépcső a mentorok jelentkezése volt, űrlap kitöltésével. Több
mint 110 jelentkező volt összesen.
Második, az jelentkezettek űrlap, vagy korábbi ismeretek alapján
alkalmatlannak talált személyek szűrése. (maximum 5 fő tartozott ebbe a
kategóriába)
Harmadik lépcső, szakterületenként  szóbeli beszélgetés a jelentkezőkkel.
Ezeknek a felelősei:
Biológia: Földi Mátyás
Fizika: Harangozó Józseg
Földrajz-Földtudomány:  Mészáros Csaba
Kémia: Bojtos Judit
Környezettan: Kray Zsuzsanna
Matematika: Guber Tamás

Az esetek többségében nem csak egy fő végezte a meghallgatást.
Szempontok voltak: Mentális alkalmasság, tanulmányi eredmények (nagyon
rossz tanulók ne legyenek mentorok), és az egyik legmérvadóbb a
beszélgetés alapján az alkalmasság érzete (ez elég szubjektív de nem
kiküszöbölhető)

Legtöbb szakterületen mentorpárok lesznek. A párosítást vagy a mentorok
maguk döntötték el vagy a szakterületi felelős(ök).

Informatikusunk segítségével, beüzemeltem a szakterületi mentorlistákat,
feltettem az új mentorokat, valamint a mentorlistára is már ők kerültek fel.

Remélhetőleg idén aktív lesz a szakterületi lista is. Ezeknek az
adminjai a szakterületi főmentorok, akiknek megválasztása a
mentortáborban esedékes.

A kezdeti lelkesedés meg van bennük, nagyon remélem a későbbiekben sem
fog csorbulni!

Köszönettel:
Guber Tamás

Guber Tamás