[Kepviselok] tisztségviselői ösztöndíjak

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 21:08:12 CEST

Sziasztok!
Én is beszálok kicsit a vitába...

Szóval. Nem tudom Gubee, hogy gondolta azt amit leírt a pályázatában, hogy
csökkentsük le a tisztségviselők havi ösztöndíját, plusz csökkentsük le a
jutkert is, mert ez majd biztos motiválja őket a jobb munkára. Nekem ez
kicsit homályos...

Nem vagyok benne biztos, hogy jó dolog lecsökkenteni az összegeket,
szerintem rossz hatással lesz a munka hatékonyságára. De ha már ennyire
szeretnétek lenne egy alternatív javaslatom az sztöndíjak összegét
illetően:

elnök 40%
alelnökök 35%
informatikus 30%
biztosok 25%
eb,koordinátorok 10%

Valamint ha már motiválni akarjuk az embereket, hogy tényleg jól
dolgozzanak: fektessük le, akár úgy mint a nagy rendezvények esetén, hogy
az így felszabaduló pénz legalább felét a jutkernél kapják meg a jól
dolgozó tisztségviselők, azok akik tényleg dolgoztak. Ezzel a jutker
összege elérné azt a szintet, hogy "érdemes legyen" jól dolgozni, mert
megkapjuk érte a jutalmat. Ez tényleg motiválná az embereket.

az egyes százalékokhoz nagyon röviden (lehet vele vitatkozni nyilván):
elnök: mindenképp többek kéne, hogy kapjon, hiszen hatalmas a felelősége
informatikus: csak abba gondoljunk bele, hogy egy jól dolgozó ember
mennyit keres sokkal kevesebb vesződéssel egy cégnél (a profizmust meg
kell fizetni)
biztos: ez most személyes lesz kicsit, nekem személy szerint rosszul
esett, (nem azért mert pénzéhes vagyok)hogy egy hónap alatt elvégeztem
szinte minden lemaradást, több dolgot ami még tavalyról, meg januárból
maradt, sokat dolgoztam, hogy rendbe legyenek a dolgok, nem is beszélve
arról, hogy mennyi pénz ment át a kezemen,valamint ez mekkora felelőség,és
mi a hála, nem kapok érte jutalmat, de legalább leviszik az "aránytalanul
magas" fizetésem.(biztos az én hibám, hogy így értelmeztem)

1. Tisztségviselői ösztöndíjak

1/a: Az ösztöndíjak összege
A tisztségviselői ösztöndíjakat csökkenteni szeretnénk, és az így
felszabaduló pénzt a rendszeres közéleti ösztöndíjban a hallgatók
támogatására kívánjuk fordítani.
Jelenlegi helyzet (a számok az éves hallgatói normatíva (jelenleg 116500
Ft) százalékában, valamint forintban vannak megadva)
elnök 50% (58250 Ft)
elnökhelyettesek, informatikus, alapítvány elnök 40% (46600 Ft)
biztosok, alapítvány titkára 30% (34950 Ft)
koordinátorok, EB 10% (11650 Ft)

A javaslatunk:
elnök, elnökhelyettesek, alapítvány elnök: 35% (40775 Ft)
informatikus: 25% (29125 Ft)
biztosok, alapítvány titkára: 20% (23300 Ft)
koordinátorok, EB 10% (11650 Ft)

A várható megtakarítás mértéke: az éves keret 20,75%-a, a jelen
hallgatói normatívából számolva 1 281 500 Ft