[Kepviselok] pls olvasd el

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 21:12:45 CEST

Én is rövid leszek.

> Talán személy szerint a másodikat az els? elé venném. A szabályok
> nincsenek k?be vésve. Persze a hallgató rosszabbul ne járjon, a
> jogfolytonosság miatt ez így is van.

Igen, ezen én is gondolkodtam, úgyhogy még egy amiben egyetértünk.

> Sajnos ez jelen helyzetben nem így van, mi több, nem mindenki számára
> egyértelm?.

No lám, ebben is.

> Eddig nem vettem észre, hogy eltér? lett volna az álláspontunk a
> fentiekét?l.

Akkor nem figyeltél októberben.

> Ugyanerre gondoltam, hogy ötleteket lehet írni, de amíg
> nincs ellentétes álláspont addig a már megválasztott, elfogadott
> tekinthet? annak.

Legyen.

> Ez így van.

Na né már, teljesen egy húron pendülünk.

> Sajnos nem sajnos az OMHV jelenlegi keretei adottak. Csak óvok egy
> párhuzamos rendszer kialakításától.

Ha én jól látom jelenleg nincs OMHV (gyakorlatban), így bármilyen
párhuzamosság is nehezen képzelhetõ el. Ráadásul ha jól értem, akkor vmi
olyasmi készül, amit Polgár Péter Balázs linkjén láthatunk. Én csak a
felsõ linket néztem meg és csak pár tanárnál. Kifejezetten pozitív érzetet
keltett bennem. A negatív és pozitív visszajelzések mixébõl számomra
viszonylag pontos kép alakult ki az adott tanárról, ami valószínûleg
magának a tanárnak is hasznos. Ráadásul nem volt egy pontozásos maszlag
aminek csak az átlaga látszik. Szóval még ha mûködne is az OMHV, egy ilyen
rendszer (feltéve, hogy geometriával írjuk le) ortogonális lenne, sõt,
lehet, hogy kitérõ egyenes ha 3D-be lépünk (és van ilyen kifejezés,
vmikor a gimibe mintha hallottam volna, hogy van).

> Jogilag nem tudom hol lehet pl. egy biztos felel?sségér?l beszélni. De
> talán nem a jogi felel?sséget kellene nézni, hanem pl. azt, hogy ki
> mekkora anyagi-tanulmányi-életmódbeli stb kárt tud okozni egy
> hallgatónak, ha hibázik. Az összes terület az elnök kezében összpontosul.

Jogos, éltem a költõi túlzás eszközével, amit egy okfejtés közepén
demagógiának szoktunk hívni.

> Végre, hosszú id? után, valamiben egyetértünk.

Teljes összhang :)

Balázs