[Kepviselok] P. Tamás pályázatához

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 22:55:52 CEST

kemiaszk at ttkhok.elte.hu írta:
> Üdv!

Sziasztok!
Köszönöm a kérdéseket.

> 10.oldal:
> Mit értesz konkrétan a parlamentáris formák betartása és betartatása alatt?

Nagyjából azt, amit jelent. A szólásra jelentkezés kulturált formájának
betartása, azaz az ülésbe ne legyen csak úgy bekiabálás. Az ügyrendi
hozzászólások előrevétele, a nem oda illő hozzászólások radikális
lecsökkentése.
> 11. oldal:
> Megoldhatónak látod a kgy "viszonylag rövid időn belül összeránthatóvá"
> való tételét? Ez mit takar pontosan? Hiszen az Alapszabály egy/két hetet
> fogalmaz meg erre.

Azt, hogy a szabályok által jelzett legrövidebb idő alatt lehessen
döntésképes küldöttgyűlést összehozni. Vagy ha nem is döntésképes, de
véleményképeset. A hozzáállásbeli váltással szerintem meg lehet oldani ezt.
> 12.oldal:
> Ez az én saram is, nem kicsit, de bevallom az EGroupWare szoftver számomra
> nem nagyon mond semmit. Vmi rémlik halványan, de ez micsoda, hogy működik,
> mire jó?

Csoportmunkakezelő, a Dudi írt már róla. Olvass vissza egy kicsit a
levlistán, vagy kérdezd meg a Dudit, vagy a ttkhok.elte.hu/hokware
honlapon nézz utána.
> 13.oldal:
> Technikai rendelkezésre áll a honlapon az e-fogadóórák rendszeréhez
> szükséges apparátus?

Szerintem igen.

> 20.oldal:
> Van terved, ötleted a OMHV kitöltési arány növelésére?

Intenzív kommunikációval lehetne, valamint előtte érdekeltté kell tenni
a hallgatókat, hogy lássák, van értelme. Ez utóbbit elég nehéz, mert
pont addig nincs értelme, amíg nincs kitöltve.
> 22.oldal:
> A hallgatói számítógéptermek létrehozását, színvonaluk emelését inkább
> hök, vagy inkább intézményi feladatnak tartod? Képes lenne a hök
> anyagiszempontból változást létrehozni a mostani állapotokhoz képest?

Elsősorban az intézet feladata, itt a HÖK-nek a lobbitevékenysége legyen
erős, másrészt segítse az intézetet a megfelelő szempontok meglátásában.
> 23.oldal:
> Látsz lehetőséget arra, hogy teszem azt tanulmányi ill. hasonló jellegű
> programok esetén a kar felmentést, árcsökkentést adhasson az egyetemi
> terület használatáért? Gondolok itt pl a Geobörze Krompitól bérelt
> paravánjaira.
> Illetve esélyt arra, hogy az karral való tárgyalások javítsák a
> helyzetünket Krompival szemben? Hogy ne a szerencsétlen hallgató legyen a
> szemét, hogy betévedt az egyetemére rosszkor.

Lehetőség van. Hogy esély mennyire, az csak tőlünk függ. Elnökké
választásom esetében három kari kérdés lenne ez, illetve a dékánnal
történő egyeztetés egyik fő témája.
> 24.oldal:
> Tudtommal a TDK dolgozatok összegyűjtése, rendszerezése a kari könyvtárak
> feladat kell, hogy legyen.

Lehet, én erről nem tudtam, ha így van, akkor ebben nem voltam kellően
tájékozott. Az absztraktkötet viszont tuti, hogy nincs tervben sem sehol.
> 25 oldal:
> Úgy vélem a Hallgatói iroda működésében a mindnekori pontos nyitás is
> alapfeltétel kéne, hogy legyen. :)

Ha már nem leszek irodavezető, a probléma megoldódik :D
> 29.oldal:
> Szerintem a hök-ös csapatmunkában az elnök feladatai közé tartozik a már
> említetteken túl, hogy ismerje az embereit, azok képességeit, és képes
> legyen egyenlően és személyre szabottan leosztani a munkát.

Ugyan nincs kérdés, de ebben igazad van - a csapatmunkának szerintem
egyébként ez is részét képezi.

Palkó Tamás