[Kepviselok] he?2

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 12:36:47 CEST

T Képviselők!

> Jogilag nem tudom hol lehet pl. egy biztos felelősségéről beszélni. De
> talán nem a jogi felelősséget kellene nézni, hanem pl. azt, hogy ki
> mekkora anyagi-tanulmányi-életmódbeli stb kárt tud okozni egy
> hallgatónak, ha hibázik. Az összes terület az elnök kezében összpontosul.

Az általad hozott felsorolt példák kiválóan szemléltetik, az hogy egy nem
elnöknek is komoly felelőssége van, amikért elsősorban az adott
tisztségviselőt fogják felelősságre vonni. Azt én sem tudom, hogy honnan
kezdődik a büntetőjogi felefősség, mert nem vagyok jogász, de abban biztos
vagyok, hogy ha ilyen jellegű felelősségrevonásra kerül a sor, akkor a
"hibázó" tisztégviselőt fogják elsővenni. Teszem azt, ha egy tanulmániy
eh. hülyeségeket mond, akkor őt, ha egy szoceh okoz anyagi kárt, akkor őt,
vagy a dékánt, hiszen egyedül neki kell ellenjegyeznie az utalásokat és
nem a hök elnökének. De ha mondjuk a működési keretünket érintően történik
szabálytalanság, akkor már az elnököt is hasonlóan felelősségre lehet
vonni és még sorolhatnám a példákat.

Úgyhogy az sem igaz, hogy a tisztségviselők felelnek mindenért, de az sem,
hogy az elnök!

Üdv.:
Végh Tamás, k.