[Kepviselok] ???

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 20:58:16 CEST

Nem tudom, de nekem kicsit furcsa az, hogy pénzről beszélünk már megint,
a saját pénzünkről, nem pedig arról, hogy mit tehetnénk a hallgatókért.
Pedig elsősorban erről kellene, hogy szó essen. Arról, hogy a
hallgatóknak milyen problémáik vannak, hogyan lehet a rendezvényeinket
úgy megszervezni, hogy azokba senki se lásson semmi kifogásolnivalót,
arról, hogy a hallgatókat miért nem érdekli a HÖK, és így tovább. Nem
pedig arról, hogy x.y tisztségviselő most 50 vagy 60 ezer forintot kap.

Palkó Tamás