[Kepviselok] nézőpontok

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 16:28:00 CEST

Üdv!

Egy elnökváltás történjen bárhol, a mi önkormányzatunkban, egy cégnél, egy
szervezetnél, ha nem azér történik, mert az elnök nyugdíjba megy, akkor az
kudarc.
Azért történt mert hibáztunk. Ha mással nem, csak azért mert hagytuk, hogy
odáig fajuljon a helyzet, meg azért mert néhány jóindulatú ember kihátrált
a felelőség alól és hagyta, hogy egy ember vigye el a balhét, vagy
ahelyett, hogy segítette volna elnökét, inkább  háta mögött gazsulált,
vagy, hogy tehetetlenül néztünk egy tisztségviselőt, hogy packázik velünk
és az elnökkel.
Sokminden javult az elnökváltás után, az önkormányzaton kívül, és
sokminden romlott az önkormányzaton belűl. VAn amiben jobbak voltunk, és
van amiben nem. Én ezt nem láttom sikernek. Szemléletváltásnak látom, és
hangsúlyáthelyezésnek érzem. Más módszerekkel és uton jutottunk el
ugyanoda, ami a külpolitikában siker, az a belpolitikában kudarc. A szumma
ugyanaz...

Mészáros Csaba