[Kepviselok] nézőpontok

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 21:28:13 CEST

ELTE TTK HÖK Elnök írta:

> Te megtisztelsz azzal, hogy elolvasod a levelemet?

Iszom szavaidat. Remélem te is olvasod, és válaszolsz is a hozzád
intézett kérdésekre.
> Említettem volt, pontosan pozitív példaként. Pontosan a beidézett
> kérdésemre.

Tudom. Csak azt felejtettem el, hogy saját magadnak tettél fel egy
kérdést, és utána rögtön meg is válaszoltad, miközben a címzettek között
pl. én is ott voltam, mint képviselő.
> Nem írom le újra.
>
> Sikerként éltem meg az elnökváltást, és annak is élhetné meg az egész
> önkormányzat, ennek köszönhetően mozdultunk ki eddigi rossz megítélésünkből.

Jancsó Tamás szerint még most sem jó az önkormányzat megítélése. Te ezt
hogy látod?

Palkó Tamás