[Kepviselok] Jujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Ez durva lesz.

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 12., K, 18:10:33 CEST

HÉÉÉÉ!!!

Oreg, kapj mar a fejedhez!!
Mirol beszelsz????
Dolgoztal te mar igazan a HOKben barmilyen TISZTSEGBEN????

Gyerekek! Ti ezeket most komolyan irogatjatok??

Azta betyar mindenit..

Szerintem a kedves penzcsokkenttok (10%...bazz) dontsenek mar el valamit a
kis kobakjukban.
Profi onkormanyzatot akarnak, profi emberekkel, akik neha meg a kirugast
is vallajak azert, hogy a munkajukat elvegezzek es meg is vannak erte
fizetve, vagy jatszohazat, soksok kis "lelkes-de-aranyos-cuki" kepviselot
es tisztsegviselot?????

HAHO! Nem ellenorizni kell.. Mit akarsz? Milyen kontrollt? Diktaturat?Hm?
Heti beszamolot??? HAHOOOO! Elarulok egy  titkot. En tanulok. Szervezek.
Maganeletem van. TArsasagi eletm van(lenne, ha lenne idom) ES HETI
BESZAMOLOT? Tessek elballagni valasztmanyra. Konnyu neha kitorolni, meg
neha elolvasni az emaileket. Aki tenyleg kivancsi es tenni akar, nyugodtan
baktasson be a valasztmanyokra es a TENYLEGESEN TEVO emberekkkel egyutt
ULJE VEGIG!!!

Nem megvonni kell az osztondijat, haho, nem jutkerezni kell (Karcsai
Balazsnak olyan igaza van, hogy csak na.. Ha nem vagy joban az
elnokkel/valasztamannyal, ugysem fogsz normalisan penzt kapni) hanem
MEGFELELO TISZTSEGVISELOT KELL VALASZTANI!!!!

Nem kell ez a sok szar. Bocsanat h kimondom, de egyszeruen OLVASHATATLAN
MARHASAGOKAT IRTOK!!!!!!

Hat tenyleg. Gondolj mar bele. Elnokhelyettes vagy, vagy biztos. Jooo sok
melod van. Nem mind1, hogy 15e ft-ert kockaztatsz vizsgat, vagy 35e
ft-ert!
Azt hiszed, hogy ezen a szinten ez mar tenyleg csak lelkesedes???Hat
marhara de nagyon nem CSAK lelkesedes. Ez mar felig MUNKA, baratom.

Beszeltel te mar a jo javaslataidrol ELNOKHELYETESSEL, BIZTOSSAL??
Megkerdezted mar, hogy o ezekrol mit gondol?
Mert ne haragudj te sem, es a tobbi, CSOKKENTSUNKMEREZNEMJO eszleny, en
egyik elnokhelyettesrol sem gondolom, hogy megelhetesi HOKosok lennenek,
egyikrol sem, de azert ev kozben, amikor melo van, de tenyleg durvan,
tudod, jol tud esni az, hogy legalabb osztondijban elismerik azt, amit
csinalsz???

Nem jutkerben. Miert nem azt szunteted meg??? MIert nem az van, hogy
tisztsegviselo akkor NE kapjon. Ha meg szarul dolgozik, tessek
visszatartani a penzt. (Ez is azert...hogyan? Meddig? Vki kidolgozta ezt
mar??? ) Es kesz.
Es ne ALAMIZSNARA varjon es a valasztmany joindulattol fuggjon.
JJAAAAA es a legfontosabb.
Most is az van, hogy penzt osztasz magadnak jutkerbol. Mindenki ezt
szajkozza.
Ha majd kevesebb lesz az osztondijad, nagyobb a jutkered, akkor meg mi
lesz? Meg tobb penzt osztasz magadnak? Ezt hogyan kommunikalod a hallgatok
fele??
hm??

Legyetek mar kicsit esznel.
Es jo lenne, ha a juttatasi vitakrol olyan emberek szolnanak hozza
ERTELMESET, akik mar voltak/illetve jelenleg is tisztsegviselok, hiszen OK
latjak at azt, hogy mennyi melo van, mennyi penzert.

Uff, nagyon, nagyon morcos vagyok. Nagyon nem jo otletek, nagyon rossz
iranyban. A csokkentes reszben pedig, Jancso Tamas javaslata az egyetlen
elfogadhato szerintem.

A 2 elnokjelolt delikvens programjarol meg majd kesobb, mert ha most irnek
roluk velemenyt, lehet nem lenne meg ennyire sem finom.

Udv:

Ónodi Ferenc
tisztsegviselo kepviselo