[Kepviselok] tisztségviselői ösztöndíj

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 10:58:02 CEST

Sziasztok!

Örülök, hogy érkezett konkrét javaslat az ösztöndíjak csökkentésére,
már-már szimpatizálok is az új százalékokkal, de én részemről tovább (!!)
csökkenteném, tartva magam korábbi véleményemhez.

Bár már beleéltem magam, hogy a tisztségviselői ösztöndíjamból majd
környezettudós bulikat fogunk szervezni (merthogy HÖK-ös pénzt sörre nem
költhetünk), de részemről némi elismeréssel is beérném :)

Javaslat a tisztésgviselői ösztöndíjakra:
elnök: 30%
elnökhelyettesek: 25%
biztosok: 20%
Szacskók: 0%

Hogy magyarázzam: tekintsük "munkának" az adminisztratív feladatok
elvégzését (papírmunka, hasonlók), és ez legyen az amiért "fizetést"
osztunk. Tekintettel, hogy a szacskóknak ilyen jellegű "kötelességük"
nincsen (vagy minimális), így őket kivenném az ösztöndíjazás alól. Későbbi
(félévvégi), "teljesítmény alapú kompenzálás" (csakhogy a fröcsögő
vértengert elkerüljem) szerintem a jutkerből korrekten megoldható.

Att

--
Ferenczi Attila
ELTE TTK - Hallgató Önkormányzat