[Kepviselok] tisztségviselői ösztöndíj

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 11:39:11 CEST

NA akkor ime a véleményem!

Tehát, mint már mondottam, én nem sajnálom például a politikusok
fizetését, hogy olyan sok. Legyen annyi, sőt még akkár több is, mert ők
vezetik az országot. Más kérdés, hogy  nem végzik rendesen a munkájukat
(tisztelet a kivételnek), és igy nem érdemlik meg. De ezt nem ugy kell
orvosolni, hogy lecsökkentjük a fizetésüket, hanem, hogy alkalmas
embereket tesznek oda ahova kell.

Na most kérem szépen, nálunk ugyanez a helyzet, nem az ösztondíjat kell
csökkenteni, hanem a teljesítményt növelni, ugy, hogy megfelelő helyre
megfelelő embert.

Itt egészen egyszerűen arról megy a vita (a pénzről természetesen, és ez
az egész már megint a jutkerből indult), hogy vannak anyagias, irigy
emberek. És jó magyar szokás szerint, ha én nem kaphatok többet, akkor
legalább a többiek kapjanak kevesebbet. Mert természetesen mindig izgibb
dolog a másikkal foglalkozni, meg gazsulálni, hogy ki mennyit kap, és
ahelyett, hogy valaki keményen megdolgozna a jutalomért,ösztöndíjért,
ahelyett inkább lusta, szarik rá, de a többiek kapjanak kevesebbet, mert
milyen aránytalan és igazságtalan.

Hát hiába, szar világ, szar emberek.

Ha esetleg valakinek nem esett volna le: nem támogattom, hogy
megváltoztassuk a jelenlegi tisztségviselői ösztöndíjakat.

U.I: Még egy dolog: Én ugy érzem, bőven túlteljesítettem a feladatomat
amit vállaltam és azt a pénzt is amit kaptam. Sokkal többet dolgoztam mint
némely tisztségviselő, de senkitől nem sajnáltam azt a pénzt, és nem is
érdekel ki mennyit kap. Nekem a hallgatók fizetnek, avval, hogy
megköszönik ha segíettem nekik, vagy, hogy mosolyogni látom őket. Ha
valamely tisztségviselő nem dolgozik meg a pénzéért, a hallgatókat csapja
be. Számoljon el maga a lelkiismeretével, és legyen boldog a pénzével...

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK