[Kepviselok] válasz (egy)mindenre

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 15., P, 10:43:26 CEST

> E szerint a logika szerint 5 ezer forint egy szakterületi koordinátornak.
> A saját véleményemet már elmondtam, azért nem ismétlem önmagam.
> Mivel eddig mindenki a szakterületi koordinátorokat a sor végére rakta, és
> ez az általánosan elfogadott vélemény (talán azért mert fugalmuk sincsen,
> hogyan kell ezt jól csinálni, és inkább kisebb részfeladatok tisztségét
> választják ahol nincsen akkora variáció, nem probléma a kreativitás
> hiánya, és nem kell a hallgatókat megismerni) ezalapján 0 forint legyen az
> ösztöndíj, és persze egy szakterületi koordinátor ne számítson
> [...]

Kedves Képviselők!

Azt hiszem elsők között voltam, akik ugyanarra gondoltak, mint Atesz -
állítólag egymástól függetlenül. Ez a ritka esetek egyike, amikor
valamiben egyet értünk, bár valószínüleg más úton jutottunk ide.
Senki sem beszélt arról, hogy a szacskók tisztségviselői titulusát
megvonjuk, erről szó sincs. 3 évvel ezelőtt amikor a szacskók egy fillér
közéletit sem kaptak, furcsa mód sokkal több szakterületi rendezvény, buli
volt (kéthetente legalább egy) és sokkal több volt a szacsülés is. Ebben a
félévben ez kicsit másképpen volt. A szacskók teljesítménye (ÁTLAGBAN
MÉSZI? ÁTLAGBAN!) meg sem közelíti a korábbit, egy kezemen meg tudom
számolni, hogy hány buli volt, és az az 1-2 ülés amit egyetlen szakterület
produkált ebben a félévben, elszomorító. Ebből csak azt tudom  levonni,
hogy a rendszeres tisztségviselői ebben az esetben nem volt motiváló,
pedig ez volt a célja. A  0%-os javaslat nem azt jelenti, hogy a szacskó
munkához nem kell kreativitás, nem kell az, hogy legalább a hallgatók egy
részét ismerje a szacskó stb..., remélem ez világos. Azzal meg nem tudok
mit kezdeni, hogy a sor végén érzed magad. Nem így van(!), de ha ez nem
nyugtat meg, akkor gondold át.

Nem akarom szaporítani a szót, nagyon szívesen kifejtem neked további
gondolataimat, szóban!

Üdvözlettel:
Végh Tamás