[Kepviselok] tisztviselõi ösztöndíj demagógan

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 15., P, 16:32:26 CEST

Polgar Peter Balazs írta:
> Sziasztok,
>
> Ha jól értettem, a javaslatommal kapcsolatos kritikai észrevételek a
> hallgatói aktivitást érintették (a teljes eredeti javaslat alant) (ha
> nem nézted meg a belinkelt weblapot, akkor azt ajánlom, hogy de,
> sokkal könnyebb tájékozódni az alapján).
>
> http://ttkhok.elte.hu/~sirpepe/kozeleti/
>
> Összefoglalva a véleményemet: "Ha valamit meg akarunk változtatni,
> akkor valamit meg kell változtatni."
Na ebben egyetértek. És szerintem ez nagyon fontos. Ahhoz, hogy
megváltozzon a HÖK, nekünk kell változtatni rajta, magától semmi sem
oldódik meg.

> [...]
> hogy mi sem bízunk a hallgatókban (akkor õk hogy bíznának bennünk), a
> másik pedig az, hogy kicsit belterjesen végzi a munkáját a HÖK,
> gyakran berögzült dogmák alapján, miközben a technika ma már
> lehetõséget ad arra, hogy közvetlenül elérjük a hallgatókat, hiába
> vannak sokan. (Egy jó példa a berögzült dogmákra a lovaglás a
> menzahelyzeten, miközben az õszi felmérés megmutatta, hogy ez a
> hallgatók szerint nem kritikus. persze õk a hökösökkel ellentétben
> órák után elmennek az egyetemrõl, így nem gáz nekik, hogy máshol
Mivel nincs arról kép, hogy mi lenne, ha lenne menza, az eredmény nem
biztos, hogy értékelheto".

> [...]
> - A javaslat fontos része, hogy a tisztviselõket egyben kell megmérni
> (hiszen a hallgatók sem személyenként látják a szervezetet), ez
> növelné a csapatjátékot, illetve a gyengén teljesítõ tisztviselõkre is
> jobban figyelnek a többiek, ezáltal megelõzve a nagyobb problémákat.
>
> Persze az igazi kérdés, hogy a HÖK szabályokban vájkáló szervezet
> legyen, ami csak néhány megszállott ültetésére alkalmas, vagy pedig a
> hallgatókkal együtt mozgó és fejlõdõ társaság.
>
> A javaslatom egy lehetõség lenne, hogy kicsit másképpen kezeljük a
> hallgatókat, hogy cserébe õk is másképpen kezeljenek minket.

Sokmindenben egyetértek veled, azonban a javaslatot szerintem nem most
kellene bevezetni, hanem kicsivel késo"bb. Amikor nem a pénz a fo" téma
egy HÖK-ben, hanem a tevékeny munka.

Palkó Tamás