[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.06.19, 11:00, Déli tömb

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 17., V, 23:39:46 CEST

ELTE TTK HÖK Elnök írta:
> Kedves Képviselők,
>
> összehívom az ELTE TTK HÖK Választmányát.
>
> ideje: 2007. június 19. 11:00
> helye: Pázmány P. stny. 1/C, HÖK iroda, tárgyaló
>
> Tervezett napirend:
> 1. matematika szakosok közösségi terének fejlesztése (Magyar Róbert)
> 2. kari tanács és szenátus napirendje (Szenes Áron, elnök)
> 3. mentortábor aktuális kérdései (Guber Tamás, mentorkoordinátor)
> 4. át nem vett mentor jutalomkeret (Seres Alexandra, szociális
> elnökhelyettes)
> 5. záró alakuló küldöttgyűlés szakmai programterv előkészítése (Jancsó
> [...]

Elnök Úr, külön köszönöm, hogy bár kértelek, hogy olyan időpontban
legyen a választmány, hogy ne üsse az iroda nyitva tartását, mégis
sikerült olyan időpontra rakni, ami nekem nem jó.

Beszélgetésünkben külön kihangsúlyoztam, hogy az egyes napirendi pontok
miért érdekelnek, és sikerült egyiket sem figyelembe venned.

Remélem, hogy majd az anyagokat, amelyeket időben kiküldesz,
véleményezhetem.

Palkó Tamás