[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.06.19, 11:00, Déli tömb

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 08:57:40 CEST

Kedves Választmányi és Kari Tanács tagok,

akinek ez az időpont nem megfelelő a keddi napon javasoljon mást, de
kérném tisztelettel, indokolja meg miért.
Elfogadható indok, hogy abban az időben pl vizsgázik.
11-re kb véget érnek az aznapi vizsgák, kis csúszással is, de el tudjuk
kezdeni a választmányt.
Délutánra, estére nem praktikus összehívni.

Tisztelt Titkár Úr,

nem kell irodavezetői munkát elvállalni, ha ez nem összeegyeztethető a
tisztséggel.
Többször előfordult már emiatt trehányság, nemtörődömség,
figyelmetlenség a munkában.

Tisztelettel köszönjük az "időben megküldött" emlékeztetőket és a mindig
pontosan vezetett eseménynaptárat.

Mellesleg jegyzem meg, hogy este 11-kor azért 11-re hívtam össze, hogy a
36 óra a szabálykedvelők kedvéért ne sérüljön. Még mindig lehet
halasztani későbbi időpontra, de ezzel természetesen meg sem kérdeztél,
sem a többi választmányi tagot. Nem fogunk miattad és a kedvedért akkor
ülésezni, amikor neked tetszik, amúgy.
Nem fogok itt tartani vizsgaidőszakban ennyi embert munkaidőn kívül,
amikor otthon tanulna. Tapasztalatom és tudom, hogy ha még ilyenkor
bejönnek az emberek választmányozgatni, még utána megebédelnek, aztán
tudnak tanulni, és nem megy el a nap. De majd ha máshogy gondolják,
akkor áttesszük későbbre, de nem azért, mert te így szeretnéd.

Régóta véleményezheted a kari tanács anyagokat, és általában a napirendi
pontokat, hisz minden benne van az iktatásban.

Szenes Áron
elnök