[Kepviselok] záró-alakuló küldöttgyűlés és vezetőképző ütemterve

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 16:02:44 CEST

Tisztelt Képviselők, íme a programvázlat:

július 6. - péntek
14:00 találkozó Lágymányoson, indulás busszal
14:30 megálló a budaörsi kollégiumnál
16:30 várható érkezés Tabra
17:00 a szállás elfoglalása
17:30 vacsora
19:00 Záró Küldöttgyűlés
22:00 buli light
02:00 takarodó

július 7. - szombat
08:00 ébresztő
08:30 reggeli
10:00 plenáris előadás
10:45 kávészünet
11:00 plenáris előadás
12:00 ebéd
13:00 kávészünet
14:00 közös fürdőzés a Balatonban, csapatépítő vetélkedők
17:30 vacsora
19:00 sportvetélkedők, kerekasztalbeszélgetések, képnézegetés
22:00 buli semi-pro
02:00 takarodó

július 8. - vasárnap
08:00 ébresztő
08:30 reggeli
10:00 szekcióülések
10:45 kávészünet
11:00 szekcióülések
12:00 ebéd
13:00 kávészünet
14:00 játékos cspatépítő szakmai vetélkedő
17:30 vacsora
19:00 filmvetítés (meglepetésmozi)
22:00 buli ultralight

július 9. - hétfő
08:00 ébresztő
08:30 reggeli
10:00 Alakuló Küldöttgyűlés
12:00 ebéd
13:00 kávészünet
14:00 szabadidős foglalkozások
17:30 vacsora
19:00 a vezetőképző és küldöttgyűlések értékelése
22:00 buli optimum
júlisu 10. - kedd
08:00 buli optimum
08:30 reggeli
10:00 hazautazás önállóan

A szállásért, élelmezésért, utazásért, főzésért, általában a népjólétért
felelős:
Kálózi Attila

A "szakmai" programok megszervezéséért, lebonyolításáért felelős:
Jancsó Tamás

Köszönöm eddigi munkájukat is. Egyébként mindkettő koordinálásáért és
egyébként is a felelős én vagyok. Szívesen fogadom a beérkező ötleteket,
javaslatokat (a szakmai vetélkedő terve már teljesen kész van, illetve a
mozi és buli is).

Szenes Áron
elnök