[Kepviselok] záró-alakuló küldöttgyűlés és vezetőképző ütemterve

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 21:37:45 CEST

Tisztelt képviselőtársak!

Hát ne álljon meg az ész!
2 órás alakuló küldöttgyűlés? És akkor most megprobálom nagyon finoman: KI
VOLT AZ A NEMNORMÁLIS AKI EZT KITALÁLTA? Emlékeztetnék, hogy tavaly kb
délelőtt 10- kor kezdtük és olyan éjjel 3-ra fejeztük be. Azóta 2
tisztséggel több lett.
Azon meg se lepődöm, hogy leszartátok az ötletemet, hogy ne egynapos
legyen, hanem másfél az alakuló küldöttgyűlés. (ugy lehet ennyi Szandra,
hogy kevesebb szekcó helyett).
Most szólok, hogy lesznek kérdéseim a szakterületi koordinátorokhoz, és a
delegáltakhoz, és ha ez éjjel egykor lesz, akkor akkor lesz, és ha
valakinek csak egy megjegyzése lesz azt ugy elküldöm a ............ba,
hogy hét nyelven beszél.

Utána meg lehet sírni, hogy miért ez vagy az lett megválasztva és miért
szar úgy ahogy van.

Mészáros Csaba