[Kepviselok] záró-alakuló küldöttgyűlés és vezetőképző

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 22:42:53 CEST

Üdv!

> Szeretném kérni, hogy az alakuló küldöttgyűlés ne 1 napos legyen.
> Indoklást mindenki tudja: Némely tisztségviselővel méltatlan, illetve nem
> egészséges éjszaka, fáradtan felelős döntéseket hozni tisztségekről,
> delegáltakról, és utána meg a fejünket fogni, hogy miért ez vagy az lett
> és nem csinál semmit.
>
> Ezenkívül lenne egy javaslatom: Az alakuló küldöttgyűlés levezető elnöke
> végig maradjon, ne csak az elnök megválasztásáig. Szerintem igy lenne
> korrekt, és objektiv.

> Ha "egy jelöltes" tisztségenként tarjuk magunkat mondjuk 20 perchez, "több
> [...]

Egyetértek a véleménnyel, mármint, hogy egy 100 órásra elhúzott alakuló
végén a legtöbb embert már az vezeti, hogy fejezzük már be, legyen
bárkiből bármi, mindegy, csak legyen vége.

Ezért szeretném javasolni, hogy amennyiben lehetséges a pályázatok időben
érkezzenek be a tisztségekre, vitázzunk róluk a listán és ne ott helyben
szopókázzunk. Persze biztos ott is fogunk róluk beszélni, felbukkannak új
nézőpontok, de sajnos magunkat ismerve, ha ott kezdjük el a vitát,
kérdéseket, akkor a 20-40-60 perc szerintem nem lesz tartható.

Ha ezen túl is fontos lenne, hogy helyben hosszabb alakuló legyen, akkor
véleményem szerint hiba lenne a szekciókat lerövidíteni. Van egy jó adag
új képviselő, és nekik nem árt majd a képzés, hogy belelássanak a
dolgokba. Ne ezt vegyük el, akkor inkább más program (teszem azt buli)
helyett legyen további alakulgatás...

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András