[Kepviselok] düh

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 23:11:28 CEST

Igen, az egy magán levél.

Értsétek: a tisztelt tikár úr által kiküldött választmányi előterjesztési
anyagokban, Lovász László intézet igazgatónak írott levelem, MI A FENÉT
KERESS ITT?????????

Egyáltalán, hogy és különben is? Nem fogadom el azt a választ, hogy
iktatás meg mi az isten... (nem káromlom)

Ez most, hogy van, minden levelem amit erről a mail címről írok azt a
titkár olvassa? Ha igen akkor most fagyassszák be a mail címem! hát
uhhhhh....

Kiakadás oka: nem az első eset.

Más: Mielőtt rákérdezne akárki is. A levél nyomán az intézet 30.000 Ft-ig
támogat (szemben a kért 25-27 ezer forinttal), ezért kértem a HÖK-től is
ekkora támogatást. Hangsúlyoztam az előterjesztésben, hogy ez egy felső,
becsült összeg, a tényleges pénzt számla ellenében kérjük majd, ennek
összege várhatóan pedig 30.000 alatt lesz.

mrobert at dühösvagyok.hu