[Kepviselok] záró-alakuló küldöttgyűlés és vezetőképző ütemterve

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 19., K, 07:15:53 CEST

Kedves Csabi, Robi, Áron!

Én nem kételkedem, hogy hogy lehetne 2 nap. Én azt akartam, hogy tegyél
konkrétan javaslatot, hogy hogyan legyen/lehetne.

Robi, én sem azt látom ki a tervből, hogy 19 óráig tart az alakuló.
A szabadidős program 14:00-17:30-ig tart. Ez alatt én azt értem, h mondjuk
elmegyünk kirándulni, alszunk, beszélgetünk, bármi, de nem alakulot értek
rajta. De kérem az elnök urat, hogy magyarázza el, hátha mi értettük
félre.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK