[Kepviselok] Alapszabály

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 19., K, 20:54:10 CEST

Tisztelt Mindenki!

Tudom, hogy az alapszabálymódosítási beterjesztések nem csak a
juttatásokról szólnak, azonban a módosítások közül, most csak ezzel
szeretnék foglalkozni.

Amit most leírok független attól, hogy támogatom, vagy nem a csökkentést.

Még annyi megjegyzést, hogy a szeptemberi időpontot én javasoltam, mert
véleményem szerint addigra az új képviselők is képben lesznek, és felelős
döntést hozhatnak, és a kiutalt pénzben sem lesz addig változás, hiszen
nincs is addig utalás.
És még annyit, hogy az alakulón is ott lesznek a mostani "végtelen
bölcsességű" tisztségviselők, és segíthetnek megoldani a tudatlan újaknak
ezt a problémát.(bár mondtam én ezt nem javaslom)
A leírtakat, pedig úgy kell értelmezni, hogy én mindenkét verzióban
szavazhatok, tehét ez nem befolyásol semmilyen módon.

Szóval...

Vázolom az előttem(bennem) álló helyzetet: a 2006/2007-es tisztségviselő
gárdának tíz hónapig megfelelt a "hihetetlenül" magas juttatás (persze
évközben is mindenki morgott, hogy milyen sok ez a pénz), majd tíz
hónapnyi "hihetetlenül" magas ösztöndíjjal a zsebünkben eldöntjük, hogy ez
hirtelen mennyire nem jó, és milyen sok, mennyire tarthatatlan,
csökkentsük le nagyon-nagyon gyorsan, mert ez "hihetetlenül" sok,és sürgős
és nem ér rá nemhogy szeptemberig, hanem az alakulóig sem a változás...

Megkaptuk, eddig se volt jó, de mostmár főleg nem jó.

Elnézést, de nekem pont ez teszi hiteltelenné ezt az egész csökkentést, és
szerintem ez egy ÚJ képviselőnek, tisztségviselőnek méginkább így jön
le...

És mégegyszer hangsúlyozom: itt nem a juttatások csökkentése ellen szóltam!

Elnézést az icipici iróniáért.

Jancsó Tamás
mostani képviselő, mostani tisztségviselő
majdani képviselő, esetleges majdani tisztségviselő