[Kepviselok] Alapszabály

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 19., K, 22:07:51 CEST

Tisztelt Kép-, és Tisztségviselő társaim!

Az alapszabálymódosítások tényleg nem csak az összegekről szólnak, de
úgy néz ki mégis mindenkit csak ez érdekel.

Másrészt, mint azt tudjátok az alapszabálymódosítás, nem a KGY-t követő
napon lép érvénybe, hanem akkor ha azt az EHÖK KGY és a szenátus is
elfogadta.

Harmadrészt, én eddig is azt szajkóztam hogy ezek az összegek magasak,
de úgy vélem hogy sokkal demotiváltabbá teszi az a tisztségviselőt, ha
évközben csökkentik a közéletijüket, ellenben sokkal tisztább úgy
elkezdeni, és elvállalni egy éves tisztségviselői munkát, hogy tudják
mit mennyiért vállalnak.

negyedrészt, mivel az alakuló KGY két nappal a Záró után van, ezért
kérném az elnököt hogy vegye fel arra a küldöttgyűlésre is az
alapszabály(módosítás) napirendet, hogy amennyiben az "új" gárda
rossznak ítéli meg a "régiek" döntését, (amely döntés megszületésén ott
lehetnek ők is, és meghalgathatják a pro és kontra érveket, azoktól akik
már ebben a rendszerben dolgoztak) nyugodt szívvel megváltoztathassák azt.

Tisztelettel:
Guber Tamás