[Kepviselok] főszerk pályázat kérdések (csanna)

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 21., Cs, 18:38:51 CEST

Sziasztok!

Kedves Anna, a következők lennének a kérdéseim:

[Szerkesztő véleménye]
Valóban úgy gondolod, hogy szerencsés, ha a szerkesztő személyes véleményt
fűz az  írásához? Én úgy gondolom ez a politikai újságírásban jellemző,
ugyan „elevenebbé teszi a cikket, de lehet túl sok veszéllyel jár
(pl. túl kemény, valakit bántó, vagy HÖK diplomácia szempontjából nem
szerencsés véleményt fogalmaz meg). Ezt hogyan küszöbölnéd ki?

[Utánpótlás]
„Az utánpótlás megszervezése, a toborzás szintén nagyon lényeges
kérdés. Éppen ezért már nyáron megkezdeném általam alkalmasnak tartott
emberek felkeresését, bevonását.”
Hadd kekeckedjek  ez azt jelenti, hogy a baráti kört ismerősöket
bevonjuk újságírni? Nem írtál egyéb alternatívát (pl plakátolás), hogy
hogyan toboroznátok új tagokat. Szerintem a létszám növelhető volna, ha az
újságírástért valamivel nagyobb juttatás járna (ez azon kevés dolgok
egyike amiért úgy gondolom fizetés, jár. Erről mi a véleményed?
Alternatívák?

[„Ám jövőre várhatóan heti rendszerességgel érkezik majd sporttémájú
írás.”]
Szerintem áldásunk rá! Ideje volt már 

[különszám- „a többi oldal színétől eltérő (újra)papírra
nyomtatva.”]
Mint jó környezettudós, abszolút támogatom. De miért nem kerül az egész
újság újrahasznosított papírra, ha a nyomdánál van rá lehetőség?

[„Fontos lenne a Html-kiadást hétről-hétre megvalósítani.”]
Már csak azért is, mert ugyan Péter Balázs (volt kommbiz) által készített
felmérésben (ha jól emlékszem) kiugróan magas volt az infókat az
internetről begyűjtő emberek aránya – sőt, némi környezettudatos
szellemet és a felesleges hulladéktermelés iránti felelősséget víve a
dologba lassan átterelni a figyelmet a HTML-es megoldásra, tekintettel,
hogy tekintélyes mennyiségű papírkidobás.

[Tudományos cikkírás]
Erről nem ejtettél szót – született két (vagy több) korántsem jónak
nevezhető írás az elmúlt hónapokban. Tudományos cikkírásra mindenképp
szükség van, hogyan kívánod ezt a hiányt pótolni? Milyen célok, elvek
mentén? Mennyire emészthető formában?

[Blog nyitás]
A végére tartogattam a kedvenc kérdésem: kívánsz-e önálló privát-közéleti
blog-ot nyitni? 

Várom a válaszokat!
Att

--