[Kepviselok] főszerk pályázat kérdések (csanna)

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 21., Cs, 20:46:07 CEST

Sziasztok!

Ebben a kérdésben azt hiszem, tévedés van. Ezt egyébként Csannának nem is
kellett tudnia, mert én intéztem a dolgot.

> [különszám- „a többi oldal színét?l eltér? (újra)papírra
> nyomtatva.”]
> Mint jó környezettudós, abszolút támogatom. De miért nem kerül az egész
> újság újrahasznosított papírra, ha a nyomdánál van rá lehet?ség?

Nem újrapapír, hanem 90 grammos nátron. Ez olyasmi, mint a barna
csomagolópapír, szóval dizájnos. Az újrapapír nehezen beszerezhetõ, és nem
olcsóbb, sõt, van ahol drágább mint a 100 grammos offset, amire a Nyúzt
nyomni szokták. Megjegyezném, hogy amúgy a fotók minõsége miatt nem
kívánatos újrapapírra nyomni a sima Nyúzt, a mellékletet lehetne, de a
nyomdánk azt mondta, nem tudja hosszú távon garantálni a beszerzését, mert
az egyetlen helyen, ahol nekünk megfelelõ újrapapírt gyártanak, hamarosan
csõdhelyzet fog elõállni a hírek szerint.

Üdv: Balázs