[Kepviselok] főszerkesztői pályázat

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 21., Cs, 22:18:21 CEST

Mécs Anna írta:
> Kedves Szerkesztőség, kedves Képviselők!
>
> Mint többen tudjátok, szeretném megpályázni a Tétékás Nyúz
> főszerkesztői posztját. Remélem lesz időtök elolvasni a mellékletként
> csatolt pályázatomat, a kérdéseket mézes tejjel és aprósütivel várom:)

A mézes tejet és az aprósütit mellékletben csatoltam, lehet, hogy az
smtp-szűrő nem fogja átengedni, mert azért eléggé darabos lett. Ha nem
megy át, szólj, és találunk alternatív megoldást.

Na szóval a kérdéseim:
A közéleti cikkek beérkezéseével sok probléma szokott lenni, valamint az
ilyen cikkek minőségével sincs mindig minden rendben. Az ilyen helyzeten
esetleg egy közéleti rovatvezető segíthene. Mi a véleményed erről?

Hogyan kívánod elérni, hogy a lapzártáig beérkezzenek a cikkek, hiszen
elég sokszor volt ilyen probléma?

Mennyiben közölnél le olyan cikkeket, amelyek a HÖK-öt esetleg negatív
színben tüntetnék fel?

Mennyiben tartod fontosnak a szórakoztató rovatok teljes megtartását,
szerinted mekkora olvasótábora van ezeknek?

Mennyiben tartanád jónak, ha az oldalszámot 16-ról 20-ra növelnénk, és a
megnövekedett költségeket hirdetésekkel próbálnánk ellensúlyozni; azaz
szerinted elérhető-e, hogy a Nyúz hosszabb távon állandó hirdetőbázist
tudjon magáénak; és ha igen, akkor képes lennél-e ezzel foglalkozni?

Ahogyan Atesz is megfogalmazta, tennél-e lépéseket arra, hogy a Nyúz
teljes mértékben környezettudatos legyen, és újrapapírra legyen nyomtatva?

Támogatnád-e, hogy a Nyúz esetleg színes legyen?

Mennyiben fordulhatna elő a főszerkesztőséged alatt, hogy egy szám nem
jelenik meg?

Palkó Tamás