[Kepviselok] Elnoki palyazat kieg

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 22., P, 15:59:55 CEST

Tisztelt Mindenki!

Aki vegigolvasta az elozo levelemet es a palyazatot, lathatta, hogy a
kuldo szemelye es alairasa sohasem szerepel rajta.

Ez nem veletlen.

Nem szeretnem magam elnoknek jeloltetni es nem is fogadnam el soha a
jelolest, hiszen az a palyazattal foglaltakkal alapvetoen ellenkezne.

Akkor miert kuldtem ki?

Velemenyem szerint az eddigi ket palyazat, ami az elnoki posztra erkezett,
kritikan aluli. Mindket jeloltnek jeleztem a velemenyem, bar nem mindig a
legkulturaltabb formaban. Erre csak egyikuk reagalt.

Ugy gondolom, nehany ev utan itt a HOKben, hogy nem a kikuldott elozo ket
palyazatban foglalt mentalitassal kell egy elnoknek nekiallni a szervezet
vezetesenek, hanem egy olyan stilusban es programmal, ami alapveto
filozofiai megkozelitesbeli kulonbsegen is alapul, mint ami az altalam irt
programban szerepel.

Tehat aki ebbol az anyagbol ertelmesnek es hasznosithatonak tart elemeket,
nyugodtan vegye at oket, tegye magaeva. Ezert irtam, ez a szandek
vezerelt.
Nem szeretnem a palyazatot kommentalni, sehol. Nem szeretnek hetekig
levelezgetni rola. Ha valakit komolyan erdekel, akkor az kerdezze meg
tolem szemelyesen, illetve a zaro/alakulo KGY-n, ne levlistan!

Udvozlettel es koszonettel:

Onodi Ferenc