[Kepviselok] általános biztosi pályázat

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 23., Szo, 20:29:45 CEST

Tiszteletem!

Ez mind szép és jó, de ezért meredek egy biztosi poszt. Erre tökéletesen
alkamas egy plakátcsoport aminek te lehetnél a vezetője, és a félév végen
egy jutkert be lehet rá adni. A közéletit meg nem a Választmány itéli meg,
hanem a KÖB, amire pályázni kell. Tehát csak a jutker jöhet számításba.

Nekem volt egy ötletem a plakátcsoportal kapcsolatban: gondoltam rá, hogy
jövő félévben csinálni kéne egy ilyet, és néhány tagot verbuválni és
felosztani a 2 épületet köztük, és mindenki azér felelt volna. A felületek
tisztántartásáért, az érvényet vesztett plakátok eltávolításáért, illetve
azokat amin nincs pecsét, vagy üti valamely rendezvényünket. Minden héten
körbe ment volna z illető, és tisztitott volna. Ez nem került volna 30
percnél több időbe hetente, attól függően, hogy hányan jelentkeztek volna.
Ez nem lett volna rossz, a semminél biztosan több.
Nem lett volna benne plakátkihelyezés, pont azért amiért ez abba maradt
tavaly is. Túl sok a plakát, és csak feltorlódna a haliba. Nap mint nap
hoznak be plakátokat, ez minden napos munka lenne, amit senki nem tud
válalni.
Szóval ez lett volna az én ötletem egy plakátcsoportra.

A pályázatban jól össze vannak szedve a feladatok, jó hogy ez igy le van
írva, és ha összejön egy ilyen plakátcsoport, az tényleg jó lenne. Viszont
semmiképpen nem egy biztosi poszt ennek a megoldása.

Mészi