[Kepviselok] általános biztosi pályázat

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 23., Szo, 21:03:31 CEST

üdv!

> Ez mind szép és jó, de ezért meredek egy biztosi poszt.

Úgy gondolom, hogy egy tisztségviselő számon is kérhető, nem csak vki,
aki, ha gondolja, abbahagyja, mert  van mögötte egy határozott és
kinyilvánított szándék is.
Tulajdonképpen mindent lehetne csinálni poszt nélkül, nem értem, hogy
mennyiben gond, hogy ez pont biztosi poszt.
Azért így pályáztam be, mert az általános biztos az egyetlen
tisztségviselő, ahol saját programmal lehet indulni, és csak ide nyomható
be ez a feladatkör, szerintem.

> Erre tökéletesen
> alkamas egy plakátcsoport aminek te lehetnél a vezetője, és a félév végen
> egy jutkert be lehet rá adni. A közéletit meg nem a Választmány itéli meg,
> hanem a KÖB, amire pályázni kell. Tehát csak a jutker jöhet számításba.

Félreértettél. A közéleti megítélését nem úgy képzeltem, ahogy
gondolhatod. Csupán arra gondoltam, hogy egy féléves munka után el lehet
dönteni, hogy egy ilyen poszt mennyi feladattal, mennyi tényleges munkával
jár, ergo könnyebben  megítélhető, hogy ha a HÖK akarja közéletivel
jutalmazni, akkor milyen mértékben tegye. Ki ítéli meg most, hogy egy
rendesen végigdolgozott félév 100 ruppóval vagy egy félig rágott zsömlével
díjazható? Utólag a "végtelen bölcsességű" választmány talán nagyobb
eséllyel dönt egy reális jutalmazás mellett, amennyiben lesz mit
jutalmazni...
Épp azért gondoltam így ki, hogy ne tűnjek pénzéhesnek, hogy ha kapok
jutalmat érte, akkor arról az alapján döntsenek, hogy mit tettem, ne az
alapján, hogy biztos vagyok-e vagy mezei képviselő.

> Nekem volt egy ötletem a plakátcsoportal kapcsolatban: gondoltam rá, hogy
> jövő félévben csinálni kéne egy ilyet, és néhány tagot verbuválni és
> felosztani a 2 épületet köztük, és mindenki azér felelt volna. A felületek
> tisztántartásáért, az érvényet vesztett plakátok eltávolításáért, illetve
> azokat amin nincs pecsét, vagy üti valamely rendezvényünket. Minden héten
> körbe ment volna z illető, és tisztitott volna.

Szerintem erre a hetente egy alkalom nem elég. Én már plakátolgattam egy
ideig, és 1-2 nap alatt is simán felhalmozódik több tucat plakát.

> Ez nem került volna 30
> percnél több időbe hetente, attól függően, hogy hányan jelentkeztek volna.
> Ez nem lett volna rossz, a semminél biztosan több.
> Nem lett volna benne plakátkihelyezés, pont azért amiért ez abba maradt
> tavaly is. Túl sok a plakát, és csak feltorlódna a haliba. Nap mint nap
> hoznak be plakátokat, ez minden napos munka lenne, amit senki nem tud
> válalni.

Szerintem nagyon nehezen fenntartható egy plakátfelület átláthatósága, ha
mindenki maga tesz ki mindent. Akkor nincs rendszer, nincs tematikus
elhelyezés, leszedheti, ami a kezébe kerül, ráragaszthat a másikéra. Lehet
persze úgy is plakátozni, csak akkor közel sem lesz olyan könnyen
használható egy felület, tehát nem tudja jól ellátni a feladatát, nem
tájékoztat.
Oké, tavaly emiatt IS hamvába halt. Ki mondja, hogy ez lesz megint?
Szerintem hozzáállással és kedvvel megoldható 2-3 naponta a plakátozás,
csak embereke kellenek rá.

> Szóval ez lett volna az én ötletem egy plakátcsoportra.

Bocsánat, de én erről az ötletről sehol se hallotam.

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu