[Kepviselok] van vélemény!

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 24., V, 12:25:21 CEST

Kedves Tamás!

Először is szerintem nem egyenértékű feladat lenne a plakátozás a többi
biztosával, éppen ezért nem is kérte Bosi az ösztöndíjat. másrészt pedig
szerintem a KGY bármiről hozhat határozatot. Harmadrészt, azt hogy a
plakátfelületek rendben legyenek azt teljes mértékig támogatom, és most
erre látok lehetőséget.
Viszont ha itt tartunk, szerintem ez sokkal szembetűnőbb, értelmesebb és
hasznosabb munka lenne mint amilyenekre már nem egyszer kiadtunk biztosi
fizetést. Ezzel nem azt mondom hogy adjunk ki erre is, hanem hogy
támogassuk az ötletet, és találjunk neki megfelelő keretet.

Tisztelettel:
Guber Tamás