[Kepviselok] a többi napirendi ponthoz

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 4., V, 11:01:16 CET

A mentorelőválogatásról:

Terveim szerint lenne valamikor áprilisban egy "első mentortalálkozó"
ahova azon személyek lesznek meghívva akik leadták a mentorűrlapot.(itt
jegyzem meg hogy az elérhetőséget is szerepeltetni kell az űrlapon, amit
az előbb lehagytam). Ez a találkozó elősegítené a mentorok
összeismertetését, és újabb lehetőséget adna a szűrésre, ugyanis a
személyes találkozások nagyon sokat elárulnak az alkalmasságról, valamit
kitöltethetnék velük egy mentortesztet, ami a tavalyihoz hasonló lenne,
de tudván hogy megváltoztak a fő szempontok ezért új kérdéseket kell
írni. Más karokról gyűjtött információk alapján, két jelentős szűrést
szoktak alkalmazni, ez egyik hogy a mentorokat egy pár fős társaság
"felvételizteti", azaz elbeszélget velük és ezek alapján eldönti
alkalmasságát, a másik lehetőség hogy a mentorok maguk közül választanak
ki megfelelő számút (hasonlóan mint ahogy náluk a képviselőválasztás
megy). Ezt abban az esetben lehet alkalmazni ha a mentorjelölteket
néhány napra össze lehet zárni hogy megismerhessék egymást. (pl
kolleszban egy hétvégére). A kérdés hogy mentortáborba csak azok
jöhessenek akik tutira mentorok lesznek, vagy ha nagy gáz van akkor még
ott is ki lehessen szórni a cinkes embereket.

A mentortáborhoz nem írok koncepciót, ezzel kapcsolatban annyi, hogy ki
kell osztani a feladatokat, ki mit mikorra csináljon meg,

A fő feladatok újragondolása alatt azt értem, hogy teljesen másra volt
szükségük a gólyáknak mint amire mi a mentorokat felkészítettük.
Gondoljuk át és fogalmazzuk meg mit várunk el a mentoroktól. Szeretném
ha néhány gólya is eljönne a megbeszélésre, matekos részről szerintem
lesz, de azért örülnék ha más szakokról is megjelenne valaki, vagy
legalább a véleményét eljuttatná hozzánk!

hát megint, vitaindítónak röviden ennyit szánnék!

üdv:

--
Guber Tamás
ELTE TTK HÖK