[Kepviselok] infok a mentormegbeszéléshez

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 4., V, 15:09:42 CET

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor írta:
> Kedves Mindenki!
>
> Először is arra a kérdésre hogy kik az "érdekelt személyek", mindenki
> aki eddig foglalkozott a mentorrendszerre, és azok akik érdeklődnek a
> rendszer működése és felépítése iránt, netán jövőben szeretnének vele
> foglalkozni. Röviden, mindenki aki bele szeretné érteni magát!
>
> példa:
>
> Mentorűrlap
>
> 1.Neved:
> 2.Szakod, évfolyamod:
>
> 3.Voltál-e már mentor?
> 4.Voltál-e gólyatáborban csoportvezető/szervező?
> 5.Idén mész-e a szakos gólyatáborotokba?
> [...]
Na, én asszem érdekelt személy vagyok.

Úgy gondolom, hogy az alapűrlap egész jó lett. Persze módosításaim vannak:

A 3-as kérdés felesleges, hiszen tudjuk, kik voltak már mentorok (ha nem
írtuk még le őket, akkor gyorsan tegyük meg :)
4-5 jó.
6-os, 8-ast jobban kellene megfogalmazni, hogy ne a sablonválaszok
jöjjenek.
a 7-est kicsit átfogalmaznám: mi az, amiben többet tudnál tenni az
elsősökért, mint a többiek? (vagy ha nem értetek egyet, akkor +kérdésként.
9-es sztem még egyelőre irreleváns kérdés. ez még úgyis csak az első rosta.
+kérdésként még a HÖK-kel való viszonyra kérdezhetnénk rá, illetve arra,
hogy mit tud jelenleg a FER-ről. Ez utóbbi azért lényeges, mert a gólyák
már FER-es gólyák lesznek.

Yeti