[Kepviselok] utolsó csepp a pohárban

Papp Gabriella pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 14., Sze, 10:58:12 CET

Tisztelt Önkormányzat!

Szeretném megköszönni a Választmány néhány jeles tagjának, HÖK
elnökünknek, hogy ennyire becsüli és méltatja a vezetőképző
megszervezésében lévő munkámat, amennyire a tegnapi választmányi döntés
mutatja.

2500 forintot kell fizetnem azért, mert nem voltam lent a pénteki napon.
Tehát nem is állt módomban résztvenni a programokon,mivel fizikailag nem
tartózkodtam Tatán.

Ezt a döntést pedig mindenféle előzetes előterjesztés, kérdezés (miért nem
voltál lent Gabi?) nélkül sikerült meghoznia a fent említett jeles
tisztségviselőkenk, delegálataknak, akik minden bizonnyal teljes
felkészült, minden tekintetben korrekt döntést hoztak.

Sajnálom ,de nekem ez volt az utolsó gátlástalan, undorító csepp a pohárban.

Nem akarok ilyen emberekkel együttdolgozni, akik nem tudják megbecsülni a
másik munkáját, nem képesek szemtől szembe elmondani a
kritkákat,problémákat, csak hátbatámadni tudnak és eljátszani a
kompromissumos, konszenzusra törekvőt,akit tulajdonképpen egyáltalán nem
érdekel ez az Önkormányzat, hiszen az emberek sem érdeklik, akik dolgoznak
benne.

Ezúton azonnali hatállyal lemondok tisztségemről és valamennyi
delegáltságomról.A félreértések elkerülése végett, a képviselőségemről nem
mondok le egyenlőre.
Amennyiben az adott testület nem fogadja el lemondásomat, akkor tekintse
az EB úgy, hogy másodszorra is beadtam, bár szórakozhatunk az ülés
összehívosgatással.

A munkavégzés tekintetében mától érvényesnek tekintem lemondásomat és nem
dolgozom tovább.

Ha meg van az utódom megcsinálom vele az átadás átvételt, addig pedig
Elnök Úr kitűnően el tudja látni átmenetileg a feladatot, hiszen úgyis ért
mindenhez.

Sajnálom, hogy így ér véget az önkormányzatban végezett munkám, biztosan
leszenek akik ezt megértik és lesznek ,akik nem. Én az előbbiekkel
szerettem együttdolgozni.Ők vannak most kevesebben.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella