[Kepviselok] pályázat bevonó táborra

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 25., V, 12:53:37 CEST

A csatolt dokumentumban, a 2007 április 13-15 közt megrendezésre kerülő
bevonó tábor, programjáról olvashattok illet a költségvetést láthatjátok.

Kérném hogy a következő választmány vegye fel napirendi pontként.

A táborral kapcsolatos lényegi információk, hogy a szállást 32 főre
tudtam lefoglalni, így volt szoba, és ezt, függetlenül hogy ott leszünk
ennyien vagy sem ki kell fizetnünk. Másrészt, amit nem a regisztrációs
díjakból fizetünk, azt előre kell utalnunk vagy KP-ban fizetni.
Áron javaslatára, a mai napon kértem számlát, így az előre utalás
megoldható, feltéve hogy lesz Gazdasági Biztosunk illetve ellenjegyzőnk
belátható időn belül.

Minden szakterület képviselőjét FELKÉREM arra hogy mostantól nagyon
népszerűsítse a bevonó tábort, hogy legyen 26 bevonandónk, és aki
biztosan jön, hétfőtől regisztráljon a HALI-ban!

Köszönettel:
Guber Tamás

Name: bevonótáborpályázat.doc
Type: application/msword