[Kepviselok] Raktár állapota

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 4., P, 23:14:30 CEST

Tisztelt Titkar Ur!

Ha netan majd egyszer a legtobb cuccot ott tarolo emberekkel is
meltoztatsz egyeztetni az idopontrol es nem csak ugy, onkenyesen jelolsz
ki, akkor majd talan ott tudnak lenni.
Ugyanis jeleztem, NEM TUDTAM ELMENNI, akar tetszik, akar nem.
Es a vizsgaidoszak nekem nem jo.

Kosz az egyeztetest, ismet.

Udv:

OFL