[Kepviselok] Raktár állapota

ELTE TTK HOK Irodavezeto irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 5., Szo, 01:08:36 CEST

szerveh at ttkhok.elte.hu írta:
> Tisztelt Titkar Ur!
>
> Ha netan majd egyszer a legtobb cuccot ott tarolo emberekkel is
> meltoztatsz egyeztetni az idopontrol es nem csak ugy, onkenyesen jelolsz
> ki, akkor majd talan ott tudnak lenni.

T. All!

Több, mint egy hónapja jelöltük ki Kocóval ezt az időpontot, és még
aznap megírtam a listára, választmányon bejelentettem, két hete
emlékeztetőt küldtem ki, és tegnap, miután visszaérkeztem külföldről,
meglepődve tapasztaltam, hogy senki nem jelentkezett raktártakarításra.
Hivogattam pár embert, akkor derült ki, hogy te nem tudsz jönni. Az
utolsó pillanatban. És így is vadászni kellett az embereket arra, hogy
egy kicsit dolgozzanak. Fene nagy a szervező csoport, mégsincs senki,
aki ilyenkor dolgozni akarna. És persze ilyenkor is én vagyok a hibás,
mert kijelöltem még egy napot, amikor ezzel hajlandó vagyok foglalkozni.
A mai nap megcsinálhattuk volna azt is, hogy mindent kidobunk,
legfeljebb ugyanígy leüvöltötted volna a hajamat... De nem; nem dobtunk
ki semmit, hátha neked szükséged van lejárt szavatosságú üdítőitalokra,
2002-es ingyenes reklámújságra, és még sorolhatnám....
> Ugyanis jeleztem, NEM TUDTAM ELMENNI, akar tetszik, akar nem.
> Es a vizsgaidoszak nekem nem jo.

Jövő héten LEN van, az ugyebár nem jöhet számításba. És akkor marad az
utolsó hét. Nekem ott szinte mindegyik nap jó, javasolj akkor egy
időpontot, hogy neked mikor jó.