[Kepviselok] fizikus_buli_pályázat

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 7., H, 17:37:36 CEST

Tisztelt Képviselõk!

Szeretném Választmányra  beterjeszteni a következõ pályázatot Fizikus
Bulira, amit a Fizika Szacs és a Mafihe Elte HB közösen szervez!

Örülnék, ha a május 8-ai Választmányon ezt napirendre lehetne
venni, mondjuk egybe kötve, az elõzõ fizikus buli elszámolásával, amit egyébként
a gazdasági biztos javaslatától függõen, mindenképp javaslok elfogadásra!
Elõre is köszönöm!
Mivel én nem tudok részt venni a holnapi ülésen, és mert érintett is az
ügyben,megkértem Barta Veronikát(Mafihe ELTE HB elnök), hogy vegyen részt
a választmányon, és válaszoljon az estlegesen felmerülõ kérdésekre, a rendezvénnyel
kapcsolatban!

Ebben a félévben(legalábbis  a szorgalmi idõszakban biztos) UTOLJÁRA
szeretnénk egy zenés-táncos mulatságot szervezni a fizika szakterület
hallgatói számára!
Ahova természetesen másokat is szeretettel várunk!

A helyszín a szokásos: Zöldmacska Diákpince (Üllõi út 94)

Idõpont: 2007. május. 18. (péntek), 20:00

A költségek csökkentésére szeretnénk kérni a Hallgatói Önkormányzattól
támogatást: ez 10000 Ft lenne, amit a terembérlet fedezésére kérünk.
(úgy néz ki, hogy a DJ-re most nem kell költenünk egyébként...)
A részvétel, ahogy lenni szokott, INGYENES!
A rendezvényre, az eddigi tapasztalatok alapján legalább 50 fõt várunk!

ui: bocsánat a késésért!Az én hibám...!

üdv.

Harangozó József Gábor
ELTE TTK HÖK