[Kepviselok] [Fwd: [szerk] ny3410]

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 7., H, 20:38:11 CEST

Küldöm Kristóf Krizanta vezetőszerkesztő értkékelését a 10. számról.
Csatoltam a fizetési táblázatot; és módosítanom kellett a 11. szám
fizetési táblázatát, úgyhogy azt is csatolom. Változás az előző verzióhoz
képest: Balu cikke hivatalból írt, úgyhogy pontszám visszavonva. Az
olvasószerkesztők pontszáma egy félreértés miatt méltánytalanul alacsony
lett, ezt visszaemeltem 11 pontra. Három személyt érint: Dúcs Anita, Simó
Zsófia és Nagy Melinda. A végösszeg így 49320 ft lett.

Sudár István
Tétékás Nyúz,
főszerkesztő