[Kepviselok] (nincs tárgy) - HÖOK mandátumok

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 11., P, 14:20:44 CEST

ELTE TTK HA Elnok írta:
> Tisztelt kepviselok!
>
> Az EHOK kgy anyagait nezve megleptek a HOOK mandatumok eloszlasa.
> Felteszem kozuk van vmilyen formaban a hallgatoi letszamokhoz.
> Az elso harom oszlopban az allamilag fin./osszes hallgato/phd is letszamok
> talalhatok mig a negyedikbe a HOOK mandatumok eloszlasa figyelheto meg (a
> letszamok az EHOK eloterjesztesbol), az 5. pedig kitalalhato.
>
> IK:	1619	2553	2627	4
> AJK:	1941	3465	3580	6	1,36
> TTK:	3706	4653	5118	7	1,43
> BTK:	5668	7550	8249	11	1,61

> [...]
Balázs,
előtte talán megkérdezhettél volna. Elnökségi ülésen, amikor ezt
elfogadtuk, akkor előttem volt egy excel tábla, amin szerepeltek a
megfelelő hallgatói létszámok, és az elosztás (ezt igyekszem megszerezni
most). A kérdés a töredék mandátumok sorsa (ha nem egész számra jön ki),
ami egyébként a TTK-nál nem volt, nekünk 7,00 volt vagy valami hasonló.
Azok kaptak töredék mandátumot ("kerekítettünk fölfelé"), akiknek a
mandátumszáma közelebb volt alulról az egész felé, azok hátrányára, akik
töredéke közelebb volt felülről az egész felé (gyakorlatban ez azt
jelentette, hogy aki 0,5-nél alacsonyabb volt, annak a mandátuma ahhoz
került, akinek a 0,5-nél magasabb volt a mandátuma).
_*Tehát a TTK sem "jól", sem "rosszul" nem járt.*_
Szignifikancia szintet pedig sem itt, sem a költségevetésben nem mértem,
amiről már a kettőnk közti levelezésben ejtettem szót, és azt hittem
világosan tisztáztuk.
Pozíciódnál fogva is kérlek, hogy tartózkodj a képviselőlistán tett
ilyetén megjegyzéseidtől.

--
Szenes Áron
elnök