[Kepviselok] vezetőképzők új támogatási rendszere

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 21., H, 01:11:29 CEST

Tisztelt Képiselõk!

> Emlékeztet?ül:
> Javasoltam, hogy a vezet?képz? támogatásakor a tisztségvisel?k illetve
> azok a képvisel?k, akik hökös tevékenységükért a jutalomkeretb?l magas
> (pl 50e Ft feletti) összeggel részesülnek kevesebb támogatást (mintegy
> 25%-ost ill. 40%-ost) kapjanak, hogy a képvisel?ket illetve azokat, akik
> el?ször lesznek képvisel?k kiemelten tudjuk támogatni (50%-kal ill.
> 70%-kal) a részvételi díj befizetésében.

Azok a képviselõk, akik sok jutkert kaptak, meg is dolgoztak érte! Miért
azok a képviselõk járjanak jól, akik kevesebbet dolgoztak?
Ezt inkább negatív motivációnak tartom az aktív képviselõk felé.

> Indoklásul elmondtam:
> Az ösztöndíjak mértéke indokolatlanul magas, ahogyan a vezet?képz?k
> költsége is.

A vezképzõk költségén nem értem, mi az indokolatlan.
Nem 5*os hotelba megyünk, de ahhoz, hogy egy vezetõképzõ hatékony lehessen,
mindenképp ki kell menni Bp vonzáskörzetébõl, hogy megelõzd az ide-oda
rohangálást (jajj, csak elugrom ide, ...).
És egy KGY-hoz szükséges egy olyan helyszín, ahol más nem zavar minket.

Ha az ösztöndíjat nézed: 10 hónapra kapjuk. Ezzel szemben nyáron is van
munka: nekem pl. az elsõs felvételi. Másnak a diplomaosztó és a dékáni
kézfogó, vagy épp a gólyatáborok meglátogatása (az utazás pl nem olcsó!),
a matekosban pl tartunk elõadást is.

Ha leosztanám órára pontosan, hogy hol kapok többet, a HÖK-ben vagy pl egy
gyorsétteremben, nem biztos, hogy a HÖK nyerne. És itt azért nagyobb a
felelõsség!
Persze, nem a pénzért csináljuk. De valamibõl kaját is kell venni,
vagy épp kolidíjat, esetleg kreditújrafelvételi díjat befizetni - azokra a
tárgyakra, amik helyett épp a hallgatók érdekképviselete volt a fontosabb.

Üdvözlettel:

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos