[Kepviselok] 1,2,7,8,9,10,11,12. szam osztondij-tablazata

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 21., H, 10:05:50 CEST

Kedves Elnök Úr!

Mikor én ki szerettem volna utaltani, feltünt, hogy amit én listán
megtaláltam és amit a Választmány elfogadott, nem ugyanaz. Ezt
megkérdeztem a főszerkesztőtől, hogy akkor most hogy is van.

Te vagy Áron az, aki mindig azt mondja, hogy aki dolgozott valamiért, azt
kell nézni és nem azt, hogy most elfogadta a Választmány vagy sem.
A Választmány 2/3-dal felül tudja birálni döntését, ahogy erre már
többször is volt példa.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK