[Kepviselok] 1,2,7,8,9,10,11,12. szam osztondij-tablazata

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 21., H, 10:34:05 CEST

Kedves Szandra, kedves Képviselők,

> Kedves Elnök Úr!
>
> Mikor én ki szerettem volna utaltani, feltünt, hogy amit én listán
> megtaláltam és amit a Választmány elfogadott, nem ugyanaz. Ezt
> megkérdeztem a főszerkesztőtől, hogy akkor most hogy is van.

Ha ezt a kérdéses levélen leírja vagy a főszerkesztő, vagy Te, esetleg
némi magyarázattal, akkor a kérdés föl sem merül. Azonban indoklás
nélkül arra kérni a választmány tagjait, hogy bíráljanak felül egy
korábbi döntést némileg "furcsa".
> Te vagy Áron az, aki mindig azt mondja, hogy aki dolgozott valamiért, azt
> kell nézni és nem azt, hogy most elfogadta a Választmány vagy sem.
> A Választmány 2/3-dal felül tudja birálni döntését, ahogy erre már
> többször is volt példa.

Az ilyen kijelentéseidre semmi szükség. Inkább úgy fogalmaznék, hogy
jómagam is felül tudok bírálni egy esetleg rosszul meghozott döntést,
amit örömmel fogok ezúttal is megtenni.

Szenes Áron
elnök