[Kepviselok] Kozgyules

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 23., Sze, 13:23:21 CEST

ELTE TTK HÖK Elnök írta:
> Kedves Képviselők, és vitázók,
>
> idézném magamat a tegnapi választmányról.
> Nem kötelező küldöttgyűlésre járni. Nem kötelező a tisztségviselői
> feladatokat ellátni. Nem kötelező képviselőnek sem lenni. A közéleti
> munka (ami munka, amiért elismerés, és anyagi elismerés is jár)
> szolgálat. A miniszter is szolgát jelent.
> Amikor valaki egy feladatra jelentkezik, akkor tudja mit vállal. Amikor
> úgy döntöttünk, hogy a záró-alakuló küldöttgyűlést nem az egyemen
> tartjuk, akkor vállaltuk a többletköltségeit. Lehet dolgozni, és meg
> lehet keresni ennek a többszörösét is.
> [...]
Nos, mivel az elmúlt közel tíz év szakmaiságomból nem tellik többre,
mint ilyen levelekre, így legyetek oly szívesek, olvassátok el a
véleményemet.

Úgy gondolom, hogy az elmúlt idők alatt dolgoztam annyit, hogy meg
tudjam ítélni, hogy tisztségviselőnek lenni milyen dolog, én is 2000
áprilisa óta, egy évet leszámítva tisztségviselő vagyok. Nem véletlenül
írtam, hogy a tisztségviselői munka egész éves szívás, én ezt gondolom.
De mivel szeretem csinálni, úgy gondolom, hogy a szakmaiságomra szükség
van, továbbá minden olyan feladatot, amelyet más nem akar elvégezni
megcsinálok, joggal tarthatom szívásnak a munkát.

Írtad, hogy kifelé és befelé lett volna jó PR-ja, ha az ösztöndíjarányos
lenne a részvételi díj. A befelé PR-t még talán megértem, de mivel
szinte semmilyen döntésünket nem kommunikáljuk kifelé, a külső PR-t nem
értem. Az, hogy szóbeszéd gyanánt elterjed, hogy a "HÖK-ösök ennyi és
ennyi pénzért mennek nyaralni", az nem érv, hiszen ha 10 Forintot
támogat a HÖK az éppen 10 Ft-tal több, mint amennyit egy átlag hallgató
nyaralási támogatása.

Írtad, hogy a belső feszültségeket is megoldotta volna. Egyelőre úgy
látom, hogy csupán tisztségviselők között van belső feszültség, köztük
pedig nem lett volna különbség.

Hosszabb távon szerintem van megoldás a problémára, azonban ezt csak
később szeretném ismertetni.

Palkó Tamás