[Kepviselok] az iroda raktár

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 7., Sze, 14:19:02 CET

Kedves Mészáros Csaba és kedves képviselők!

A tegnapi déli halibeli kupi egy része az én "bűnöm", bár én egyáltalán
nem érzem magam hibásnak. Ugyanis ha nem tudnád, azért volt ott a dekoros
cucc a gólyabálról, mivel új helye ezentúl a déli hali egyik szekrénykéje
lesz. Megjegyzem azért volt szükség erre az óvintézkedésre, mert egyes
emberek pofátlanul pakolásznak, túrnak és idegen testeket dobálnak be a
raktárba, amely folyamatokat a dekor nagyon megsínyli. Ezen kívül akkor
légyszíves oldd meg azzal, hogy szólsz az enyves kezű embereknek is, hogy
ami a raktárban van, az nem azért van, mert ELLOPHATÓ, és mert egy-egy
mécses tök szép, meg finom illatú, és mivel nem veszi észre senki, hogy
elvitte, meglovasítja... Felteszem ezt még TE sem tudod megoldani, hogy ez
ne történjen meg többé, mivel a raktárat három kar (és nem csak a TTK HÖK)
használja! Ez a mentőakció ideiglenes volt, mivel eddig nem volt alkalom
kulcsozni, és személyesen is elnézést kérek TŐLED, ha akarod, de
felháborít, hogy örökké mindenki munkáját kritizálod, és ezzekkel a
F...SÁGokkal traktálod a listát!! HA ZAVAR A KUPI, RAKJ RENDET TE MAGAD!!!
De aztán vállald a következményeit, hogy leb...nak. Amúgy pedig
gondolhatnád, hogy ekkora dzsuva hamar el fog tűnni, vagy ha nem
egyszerre, akkor folyamatosan lopnak majd az enyves kezű kollégák!:)

üdv: egy felháborodott dekoros...