[Kepviselok] az iroda raktár

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 8., Cs, 14:06:19 CET

Erre meg azt tudom mondani, hogy nem esik le a karikagyűrű az ujjadról, és
nem esik le a korona a fejedről, ha megfogod te is a seprűt meg a lapátot,
és elkezdesz takarítani és rendet rakni.:) Engem ugyan még nem zavar a
kupi, de ha nagyon szeretnéd, hogy rend legyen, és nincs kedved egyedül
rendet rakni, beszéljünk meg egy időpontot, és segítek!:) Ez a
felajánlásom mindenki számára él!:)

üdv: Nóri

> Üdv!
>
> Én nem konkrétan a tagnapi kupira gondoltam, mert 3 hete dzsúva van a déli
> haliban. Amúgy éppen elégszer dolgozok más után, ezért kösz kihagyom a
> rendrakást. Azért írtam tegnap mert, akkor lettem tele. Ennyi. Meglehet
> sértődni, ettől még nem kell úgy kinézni az irodának mint egy szemétdomb,
> mert ez elvileg a munkaállomás, ha a raktárban nincs biztonságban, akkor
> más megoldást kell keresni. Nem kifejezetten neked, ez mindenkinek szól
> aki a rendezvények előtt, alatt, után kupt hagy az irodákban.
>
> Mészi

>>> f...a. És közben Oláh Ibolya Magyarország című száma ment. Hát igen ez
>>> Magyarország. És az a baj, hogy este jön a választmány, és senkit nem