[Kepviselok] KGY-re: jutalomkeret pályázati kiírás javaslat

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 18., V, 22:08:38 CET

Kedves Képviselők, Kedves Szandra,

remélem Szandra nem sértődik meg, ha a válaszomat kiküldöm listára.

> Én úgy gondolom, hogy a jutalomkeret pályázatnak nyilvánosnak kell lennie
> és nem beleegyezés alapján kellene müködnie. De ez a végén benne van, de
> akkor miért kell nyilatkozat a pályázat nyilvánosságáról?

Igaz. Formai követelmények közé beszerkeszthető, döntsön majd ebben a KGY.
Eddig is így volt. Azért praktikus, mert így fogadja el, hogy amit beküld,
az nyilvános (aláírásával). Persze a legszebb az lenne, ha minden érintett
beleegyezik, de az kivitelezhetetlen.

> 2007. november 27. hány óra a beadási határidő? Javaslat papiros 16 óra.

KGY-n majd tedd meg. Akár elfogadható, akár hamarabb is. Én azonban nem
szabnék külön határidőt. Lévén a Hali nyitvatartása is eddig van.

> Az elektronikus leadás eddig éjfél volt, de ha nyilvánosnak kell lennie és
> 30-ig véleményezhető, akkor meggondolandó, hogy ez is 16 óra legyen és ne
> éjfél.

Praktikusan mindegy. Melindán múlik, mennyire hajlandó kiszúrni magával.

> Pontosan meddig véleményezhető, mert akkor lesz a birálás és ezt is fel
> kellene tüntetni, hogy mondjuk 14 óráig vagy más időpontot-sztem. Nem
> tudom mikor lesz a jutkeres választmány.

Ez jogos. 30-án 18 óráig. Reményeim szerint akkor kezdünk.

Szenes Áron