[Kepviselok] KGY-re: jutalomkeret pályázati kiírás javaslat

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 18., V, 22:32:52 CET

Kedves Áron és Képviselők!

> remélem Szandra nem sértődik meg, ha a válaszomat kiküldöm listára.

Nem, nem sértődtem meg.

> KGY-n majd tedd meg. Akár elfogadható, akár hamarabb is. Én azonban nem
> szabnék külön határidőt. Lévén a Hali nyitvatartása is eddig van.

Igen, addig van nyitva az iroda, ezért is irtam a 16 órát. Szerintem,
egyértelműbb, ha az is meg van hirdetve, hogy meddig lehet pontosan
leadni.
Mert ha csak az van, hogy 27-ig, akkor én is odamehetnék este 11-kor, hogy
szeretném leadni a KÖB jutkert, hisz, annyi volt a kiírásban, hogy 27-ig
és az éjfélig tart. (Bocs, sok pályázat leadásával találkoztam már...).

> Praktikusan mindegy. Melindán múlik, mennyire hajlandó kiszúrni magával.

Akkor erre Melinda tegyen javaslatot Kgy-n.

Ok.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra