[Kepviselok] beszámoló

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 19., H, 16:39:48 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Megválasztásom óta (szeptember 25.) az alábbi dolgokat csináltam:

Főmentori levlistást készítettem. November 8.-án főmentori gyűlést hívtam
össze ahol beszéltünk az eddigi eredményekről, a jövőbeni feladatokról, a
mentorok jutalmazásáról, átdolgoztuk a mentorértékelő űrlapot.
Minden főmentor tartott szakos mentorgyűlést és amin tudtam meg is jelenetem.
November elején elkezdtük a MMGV (Mentori Munka Gólyai Véleményezése)
kitöltetését, és kiértékelését. Ez jelenleg még nem fejeződött be.
A jelenleg mentorjutkerre próbálunk valami értelmes megoldást kitalálni,
illetve az eddigi tapasztalatokról folyamatosan feljegyzést készítek a
jövőbeni munkák megkönnyebbítése érdekében.

Tisztelettel:

Bodó Máté
Mentorkoordinátor