[Kepviselok] beszámoló

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 19., H, 19:44:38 CET

T. Képviselők!

Az előző KGY óta a kövtkezők történtek kollégium-ügyben:
- A KolHÖK-ös tisztújításról már olvashattatok a listán, a második kör,
vagyis az EB (újra)delegálás időpontja egybeesik a TTK HÖK KGY-val.
A megválasztott elnök, Ribling Tamás pályázatából a kommunikáció
fejlesztésének szándékát emelném ki, amely alaposan ráfér a KolHÖK-re. Az
elnökségbe egy TTK-s, Szarka Bálint került.
- Valószínűleg a decemberi utalással kimegy a május-júniusban
megpályáztatott és elbírált kollégiumi ösztöndíj.
- Megtörtént a tisztújítás a legtöbb kollégiumban, remélhetőleg hamarosan
az EKIF-re is kikerül a frissített névsor.
- Augusztus közepétől máig 348 fő (103 TTK-s) lett felvéve a várólistáról.
(Össz-férőhely: 3353.) Ide a jelentkezés folyamatos, a felvétel pedig
attól függ, hogy mikor ürül meg egy-egy hely. Jelenleg 32 fő van a
várólistán, ebből 6 TTK-s.
- Sajnos még mindig csak kísérleti jelleggel, az NFK-ban lehet átutalással
kollégiumi díjat fizetni, pedig igény lenne rá.

Amit tettem:
- Rendszeresen frissítettem a kolis oldalt, megpróbáltam minden, esetleg a
hallgatókban felmerülő kérdést előre megválaszolni, tanácsot adni a
jelentkezésről, várólistáról.
- Rövid átfutási idővel megválaszoltam a hallgatók emailjeit.
- Tanácsaimmal segítettem a hozzám forduló KDB elnököket.
- Részt vettem a KolHÖK ülésein
- Tagja voltam a KolHÖK Alapszabály módosítási javaslatát előkészítő
munkacsoportnak, sikerült egy olyan javaslatot előkészítenünk, melyet a
KGY végül egyhangúan fogadott el.
- Showhajtást szerveztem, mely igaz, hogy nem kapcsolódik a
feladatkörömhöz, de sok kollégista érezte jól magát a versenyen, és
időigényes is volt.

Kérem, hogy kérdéseiteket előzetesen tegyétek fel: a KGY-n nem tudok részt
venni, mivel egybeesik a KolHÖK KGY-val.

Üdvözlettel:
     Csupor Mariann
     Kollégiumi biztos