[Kepviselok] beszamolo

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 20., K, 08:15:51 CET

Kedves Képviselők!

Azt hiszem az én munkámat lehet talán a legjobban nyomon követni, mind a
hetente megjelenő Nyúzok, mind a számértékelések alapján.

Az előző kgy óta:

- természetesen mindig megjelentünk, csúszás 2 esetben történt, de mind
kettő rajtam kívül álló okok miatt: október 22., 23. munkaszüneti nap
volt, így csak október 25-ére, csütörtökre készült el az újság, valamint
egy esetben a nyomda csúszott egy napot (viszont mindig nagyon
segítőkészek voltak, és ezen kívül semmi panaszunk nem lehet rájuk)

- az 5. számban Kultúr Nyúzt jelentettünk meg, és a 12. számban pedig a 2.
melléklet következik (tanulva az előző apró hibáiból jobban elkülönítve és
meghirdetve)

- a Gólyabálon megszerveztük a Nyúz Cafét, ami nagyon jól sikerült

- a Gólyabál napján részt vettem egy EHÖK-ös kommunikációs megbeszélésen

- szinte minden hétfőn lapindítót tartottam, amin általában minimum 7-8-an
megjelentek, tegnap este pedig Nyúzos sörözésen találkoztunk

- épül-szépül a csapat, azt hiszem, hogy a félév vége és a zh-k hada sem
kergette el a lelkes Nyúzosokat az újságtól, sok ígéretes, megbízható
ember csatlakozott hozzánk

- amivel adósok maradtunk, amiben hibáztunk, nehézség volt:
* Sajnos a szerkesztések alatt még mindig vannak gondok, vagy egy
lebetegedő olvasószerkesztő, vagy pár lebetegedő gép miatt, de eddig
mindig sikerült úrrá lenni a helyzeten.
* A honlap fejlesztése még várat magára, azt hiszem erre a megoldás egy
felelős kinevezése, aki valóban kezébe veszi az irányítást e téren, hiszen
a 3-4 lelkes ember közül egyikük sem indítja be a "gépezetet"
* Néhány esetben 2-3000 Ft-os pluszköltséget okozott a Nyúz a hétfői
újraexportálás miatt (vagy későn jelzett vissza a tanár, vagy a
levelezőrendszer akadozása miatt későn kaptuk meg a választ)
* Egyszer 15 000 Ft-ot kellett még rákölteni az újságra, mivel a címlap
nagyon sötét lett, és sajnos csak az újság kinyomása után értesültünk
erről (viszont azóta nem volt ezzel gond)

Elnézést a késői kiküldésért!

Köszönettel:

Mécs Anna
főszerkesztő